رومـانســية الخـــيـال

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
رومـانســية الخـــيـال

رومـانســية الخـــيـال(حياة الرومانسية فى عصر المادة)

دخول

لقد نسيت كلمة السر

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 12 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 12 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 84 بتاريخ الجمعة أبريل 26, 2013 10:00 pm

المواضيع الأخيرة

» منهح كامل لتعلم الانجليزية مجانا من موبيلك
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 26, 2014 9:38 pm من طرف ندى العمر

» قاموس ( انجليزي - انجليزي )
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2014 7:37 pm من طرف hoda

» وراء كل عظيم امرأة ,, فهل يعترف بها؟ (بين فولتيير وبيير )
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالخميس مايو 22, 2014 1:17 am من طرف مواطن

» يامن بمقلتيك الحياه
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالخميس مايو 08, 2014 1:38 am من طرف eyna

» البراونى
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:22 pm من طرف eyna

» عجينة القطايف فى البيت
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:19 pm من طرف eyna

» الدونتس ..
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:18 pm من طرف eyna

» كريمة الزبدة
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:15 pm من طرف eyna

» الكيكه الاسفنجية
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:12 pm من طرف eyna

» الاكلير
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:10 pm من طرف eyna

» بيتزا بالفراخ
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:07 pm من طرف eyna

» غريبة وبتىفور وشاتوة وباتون ساليه وكل دة بكيلو دقيق
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 3:03 pm من طرف eyna

» حلآ : ميني كوكانت ,,
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 2:58 pm من طرف eyna

» تشيز كيك بارد
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2014 2:56 pm من طرف eyna

» براونى بالأيس كريم
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 11:53 pm من طرف eyna

» فطائر محشيه حسب الرغبه
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالأحد أبريل 20, 2014 12:52 am من طرف eyna

» من سفرتنا اليكم متجدد ... غداء
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالسبت أبريل 19, 2014 11:39 pm من طرف eyna

» الكيكة الاسفنجية -----بطريقة مدام آمال جلال
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالسبت أبريل 19, 2014 11:16 pm من طرف eyna

» بسكوت بطريقه الكوكيز بس اختراع
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالسبت أبريل 19, 2014 10:56 pm من طرف eyna

» اخسر 5 كيلو من شحوم الكرش في اسبوع
نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه I_icon_minitimeالسبت أبريل 19, 2014 10:54 pm من طرف eyna

2 مشترك

نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه

تصويت

اية رايك فى النكت ؟

[ 1 ]
    نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Bar_right100%نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Bar_left [100%] 
    [ 0 ]
    نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Bar_right0%نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Bar_left [0%] 

مجموع عدد الأصوات: 1
    dodo
    dodo
    مشرفه
    مشرفه

انثى
    الاسد الحصان
    اعلام الدول : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه 3dflag10
    المزاج ايه اليوم : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه S3eed10
    المهنة : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Studen10
    الهواية : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Readin10
    رقم العضويه : 17
      : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه 15781610
    بلدك ايه : EGYPT(CAIRO

نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Empty نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه

مُساهمة من طرف dodo السبت نوفمبر 15, 2008 3:38 pm

bom

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت
    00000000

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه

00000000

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

000000

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك
    0000000

مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله)
    0000000
    إتنين أغبية إشتروا حصانين وعاوزين يفرقوهم عن بعض راح الأولاني قطع ديل حصانه وقال لزميله أنت حصانك ديله مش مقطوع قاله لا مش باينه، راح شوية ورجع راح قاطع رجل حصان زميله وقال له حصانك رجله مقطوعة قال له لا مش باينه، راح قاطع راس حصانه ورجع قاله حصانك راسه مش مقطوعة قاله بيتهيألي أوضح حاجه إن حصانك بني وحصاني أبيض
    0000000000
    مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

0000000000

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
    00000000000

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى
    000000000000
    واحد راح يشتري عربية .لقى كل العربيات غالية عليه.بعدين لقى عربية قديمة و عليها تراب كتير بس سعرها مناسب.صاحب المحل قال له العربية دي فيها ميزة هايلة.بص كدة ..وقام مسح بإيده التراب اللي عليها قام طلع منها عفريت .قال له :شبيك لبيك تطلب إيه؟ قال له هات شاي للبيه حالاً..في لحظة كانت كباية الشاي قدام الراجل .قام اشترى العربية فوراً و ساقها و طلع بيها على حتة أرض فاضية و قام نزل و مسح التراب اللي علي العربية. قام طلع له العفريت. قاله عايزك تبني لي هنا قصر كبير فيه جنينة و حمام سباحة و ملعب تنس و..... قام العفريت قال حيلك حيلك إنت فهمت غلط .. أنا شاي و قهوة بس .
    00000000
    مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"
    00000000

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."
    000000

مرة واحد قابل واحد اخنف فسالة قالة "انت بتشتغل اية؟" فرد علية الاخنف وقالة "فننان" قالة "يعنى بتغنى" فرد الاخنف "فننان" فرد الاخنف "فننان" قالة الراجل "يعنى اية بتمثل؟" يعنى فرد الاخنف قالة "لا فننان يعنى بحت العيش فى الفن"

0000000000

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!
    000000000

احد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق
    000000

بعد بحث دام عدة سنوات وقف العالم أمام حشد كبير من الناس ومن بينهم علماء العالم :وأخيراً وبعد عدة سنوات إليكم ما توصلت إليه وضع العالم على منضدة أمامه عنكبوتاً ثم قال للعنكبوت : امش للأمام خطوتين ،ففعل العنكبوت ثم قال :ارجع للخلف خطوتين ، ففعل العنكبوت ذلك ثم أخذ العنكبوت وخلع يديه ورجليه كلها ، ثم وضعها على المنضدة مرة أخرى وقل : امش للأمام خطوتين ،فلم يفعل العنكبوت ثم قال مرة أخرى : امش للخلف خطوتين ،فلم يفعل ذلك أيضاً وهنا نظر العالم للجمهور بكل ثقة وافتخار وقال :أرأيتم ذلك ،هذا ما توصلت إليه ،بأن العنكبوت إذا فقد أرجله يفقد حاسة السمع.

000000000000

مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس واليانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

000000000
    (¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)
    (¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)
    عضو فعال
    عضو فعال

ذكر
    الدلو الحصان
    المزاج ايه اليوم : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه 3910
    المهنة : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Studen10
    الهواية : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Huntin10
    رقم العضويه : 165
      : نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه 15781610
    بلدك ايه : I LoVe EgypT Very Happy

نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه Empty رد: نكت غباء مضحكة جدااااا ههههههههههههه

مُساهمة من طرف (¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯) الخميس فبراير 26, 2009 10:38 am

نكت جميلة جدااااااااااا
    يخربيت الاغياء

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 7:19 pm